Pages

środa, 25 lipca 2012

o sobie samym.

Cześć, jestem bezwzględna. Cześć, jestem oziębła. Cześć, jestem egoistką. Cześć, jestem bezosobowa. Cześć, jestem niedobra. Cześć, nie umiem wybaczać. Cześć, możesz mieć inne zdanie. Cześć, wierzysz w to wszystko? Cześć, czy na pewno nadal chcesz mieć ze mną do czynienia w jakąkolwiek strone? 
Nie tęsknisz tak do końca za Nim samym. Tęsknisz bardziej za tym jak było. Tęsknisz za sms'ami na dobranoc, do których się przyzwyczaiłaś. Tęsknisz za tym by ktoś zapytał jak minął Ci dzień. Tęsknisz za tym, że zawsze starał się wywołać na Twojej twarzy uśmiech. Przytakujesz, prawda? To dodam jeszcze jedno - tęsknisz za tym by być komuś potrzebna, za tym by Twoja osoba zajmowała myśli kogoś, za tym by w końcu być dla kogoś ważna. skąd wiem? Kurwa, też za tym tęsknię.
___________________________________________________________
Sam: Sukinsyn udaje, że nie słyszy.
Dean: Nie zaszkodzi spróbować. Aniele Casie, Stróżu mój, weź swój tyłek i przy mnie stój.
Sam: Jesteś idiotą.
Dean: Nie trać wiary.
Sam: Co Ty nie powiesz.
Dean: No dalej, Cas ! Nie bądź ciulem.
Sam: Jak powiedziałem.. Sukinsyn nie odpowiada...(głupia mina Dean'a) 
Stoi za mną, prawda ?
~Supernatural "Third Man" [06x03]

PS Setny post! A jestem tu od 21.04.2010r. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz