Pages

sobota, 11 sierpnia 2012

wtf?

Nie ogarniam mierzenia rąk z wami. Które dłuższe. Wygrałam przez czerwone paznokcie. Nie ogarniam tych normalnych rozmów. Nie ogarniam jak ja tam przetrwałam. Nie ogarniam pożegnania. Nie ogarniam niczego. Kompletnie niczego. Kiedyś budowałam dom. Teraz znalazłam mentalną siostrę z lokami. Źle się dzieje. Ze mną chyba szczególnie. I'm sorry.
______________________________________________________________
Bobby: To.. taki głupi horror. Oglądam z nudów.
Marcy: Uwilebiam straszne filmy. Widziałeś „Wrota do piekieł”?
Bobby:  Poróbuję raczej tego uniknąć.
Marcy: Jest fantastyczny.

Skinwalker: Idź do diałba.
Sam:  Byłem u niego. Spoko gość.

1 komentarz:

  1. Tak, normalne rozmowy były naprawdę dziwne. I dziwne było to, że były nawet spoko

    OdpowiedzUsuń