Pages

środa, 17 sierpnia 2011

Tęsknie.

Wracajcie. Ty z Niemiec, i Ty z Taize. Krotoszyn często płacze, że was nie ma. I tęskni. Bardzo. Mimo, iż nie chcę żeby te wakacje się kończyły, bo w sumie to jest pięknie, to perspektywa zobaczenia Was wszystkich mnie cieszy.
Kogoś stracę, bo wyjedzie, ale kogoś też odzyskam. Przecież nie można mieć wszystkiego i wszystkich blisko, a ja w te wakacje i tak już dużo dostałam.


Wiele razy cierpiałam, bo traciłam mężczyzn, których kochałam. Dziś wiem, że nie można stracić tego, czego nie ma się na własność. Oto prawdziwe doświadczenie: mieć coś najważniejszego w życiu bez posiadania tego.
 — Paulo Coelho  Jedenaście minut

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, jestem ;DD Musimy zorganizować jakieś spotkanie ;) Może pon? Odezwę się smsem ;p.

    Co do posta - Jedenaście minut - książka ciekawa, no powiem, że dobra. Nie powiem, że lubię Coelho, ale mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń