Pages

środa, 28 listopada 2012

;)

Kocham, gdy mówisz do mnie piękna.
Kocham, gdy nazywasz mnie biedactwem.
Kocham, gdy zwracasz się do mnie mała.
Kocham, gdy zgadzasz się na komedie romantyczną i robisz to tylko dla mnie. Ah no i Hugh Granta w roli premiera Wielkiej Brytanii.
Kocham, gdy naprawiasz ekspres do kawy, bo zachciało mi się gorącej czekolady i za żadne skarby nie chcesz odpuścić.
Kocham, gdy martwisz się o moje poranne wstawanie.
Kocham, gdy pytasz jak minął mi dzień.
Kocham, gdy mogę sobie z Tobą pomilczeć, uśmiechając się szeroko i patrząc Ci w oczy.

- Okropne, nie? - Co? - Krępujące milczenie. Czemu ględzenie o bzdetach uważa się za wyraz nieskrępowania. - Nie wiem. Dobre pytanie. - Po tym można poznać kogoś wyjątkowego. Kiedy można zamknąć ryj i wspólnie sobie pomilczeć.— Pulp Fiction



miłość najłatwiej ujrzeć w oczach, nie w czynach, nie w słowach, a właśnie w oczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz